Audyt linków

Linki prowadzące do Twojej strony internetowej to ważny czynnik rankingowy Google. Pozyskiwanie wartościowych linków oraz zarządzanie już posiadanymi to  SEO off-site, który jest ważnym element pozycjonowania strony. Aby pozyskiwane linki dawały jak najwięcej efektów powinny być skorelowane z działaniami na stronie i oparty o przemyślaną strategię. Chcesz sprawdzić, czy proces linkowania jest prowadzony poprawnie? Czy linki do Twojej strony czy sklepu internetowego rzeczywiście wnoszą wartość?

Z nami poznasz odpowiedź na powyższe pytania.  Skontaktuj się z nami i poznaj szczegóły!

Audyt linków - dla kogo?

Wykonanie audytu linków powinny regularnie wykonywać wszystkie strony i sklepy internetowe. Odpowiednie zaopiekowane linkowanie ma wpływ na widoczność strony w Google i uzyskiwane pozycje. 

features

Zapytaj o audyt linków



    Na czym polega audyt linków?

    Audyt linków oraz profilu linkowego jest dokładną analizą procesu linkowania do strony, która obejmuje:

    • Ocena liczby i jakości linków prowadzących do strony
    • Ocena tempa przyrostu lub spadku liczby linków do strony
    • Ocena profilu linków (tematyka domen linkujących, stosunek dofollow/nofollow, chmura anchorów, otoczenia tekstem)
    • Analiza Twojej konkurencji oraz wskazanie ich mocnych linków
    • Przygotowanie zaleceń dotyczących poprawy strategii linkowania
    • Zbadanie toksyczności i szkodliwości profilu linków
    • Przygotowanie pliku disavow (zrzeczenia się linków) jeśli jest to konieczne – oczyszczenie profilu linków

    Zachęcamy także do sprawdzenia pozostałych usług SEO:  Optymalizacja SEO, Pozycjonowanie lokalne, Pozycjonowanie stron, Audyt SEO, Przyspieszenie strony WordPress oraz SEO Techniczne.