Audyt linków

Linki prowadzące do Twojej strony internetowej to ważny czynnik rankingowy Google. Pozyskiwanie wartościowych linków oraz zarządzanie już posiadanymi to  SEO off-site, który jest ważnym element pozycjonowania strony. Aby pozyskiwane linki dawały jak najwięcej efektów powinny być skorelowane z działaniami na stronie i oparty o przemyślaną strategię. Chcesz sprawdzić, czy proces linkowania jest prowadzony poprawnie? Czy linki do Twojej strony czy sklepu internetowego rzeczywiście wnoszą wartość?

Z nami poznasz odpowiedź na powyższe pytania.  Skontaktuj się z nami i poznaj szczegóły!

Audyt linków - dla kogo?

Wykonanie audytu linków powinny regularnie wykonywać wszystkie strony i sklepy internetowe. Odpowiednie zaopiekowane linkowanie ma wpływ na widoczność strony w Google i uzyskiwane pozycje. 

features

Zapytaj o audyt linków

[contact-form-7 id=”2078″ title=”Brief”]

Na czym polega audyt linków?

Audyt linków oraz profilu linkowego jest dokładną analizą procesu linkowania do strony, która obejmuje:

  • Ocena liczby i jakości linków prowadzących do strony
  • Ocena tempa przyrostu lub spadku liczby linków do strony
  • Ocena profilu linków (tematyka domen linkujących, stosunek dofollow/nofollow, chmura anchorów, otoczenia tekstem)
  • Analiza Twojej konkurencji oraz wskazanie ich mocnych linków
  • Przygotowanie zaleceń dotyczących poprawy strategii linkowania
  • Zbadanie toksyczności i szkodliwości profilu linków
  • Przygotowanie pliku disavow (zrzeczenia się linków) jeśli jest to konieczne – oczyszczenie profilu linków

Zachęcamy także do sprawdzenia pozostałych usług SEO:  Optymalizacja SEO, Pozycjonowanie lokalne, Pozycjonowanie stron, Audyt SEO, Przyspieszenie strony WordPress oraz SEO Techniczne.