Wykonanie audytu linków powinny regularnie wykonywać wszystkie strony i sklepy internetowe. Odpowiednie zaopiekowane linkowanie ma wpływ na widoczność strony w Google i uzyskiwane pozycje.
Audyt linków
Linki prowadzące do Twojej strony internetowej to ważny czynnik rankingowy Google. Pozyskiwanie wartościowych linków oraz zarządzanie już posiadanymi to SEO off-site, który jest ważnym element pozycjonowania strony. Aby pozyskiwane linki dawały jak najwięcej efektów powinny być skorelowane z działaniami na stronie i oparty o przemyślaną strategię. Chcesz sprawdzić, czy proces linkowania jest prowadzony poprawnie? Czy linki do Twojej strony czy sklepu internetowego rzeczywiście wnoszą wartość?
Z nami poznasz odpowiedź na powyższe pytania. Skontaktuj się z nami i poznaj szczegóły!
Audyt linków - dla kogo?
features
Zapytaj o audyt linków
Na czym polega audyt linków?
Audyt linków oraz profilu linkowego jest dokładną analizą procesu linkowania do strony, która obejmuje:
- Ocena liczby i jakości linków prowadzących do strony
- Ocena tempa przyrostu lub spadku liczby linków do strony
- Ocena profilu linków (tematyka domen linkujących, stosunek dofollow/nofollow, chmura anchorów, otoczenia tekstem)
- Analiza Twojej konkurencji oraz wskazanie ich mocnych linków
- Przygotowanie zaleceń dotyczących poprawy strategii linkowania
- Zbadanie toksyczności i szkodliwości profilu linków
- Przygotowanie pliku disavow (zrzeczenia się linków) jeśli jest to konieczne – oczyszczenie profilu linków
Zachęcamy także do sprawdzenia pozostałych usług SEO: Optymalizacja SEO, Pozycjonowanie lokalne, Pozycjonowanie stron, Audyt SEO, Przyspieszenie strony WordPress oraz SEO Techniczne.