Audyt SEO

Pracę nad stroną rozpoczynamy od wykonania kompleksowej analizy strony tzw. audyt SEO który ma na celu pokazanie w jakiej kondycji jest Twoja strona internetowa.

Raport

Raport zawiera szereg informacji na temat analizowanej strony internetowej. Dzięki danym zawartym w audycie programiści czy inne osoby związane z budową strony mogą krok po kroku wdrażać zalecenia SEO na swojej witrynie i poprawiać ją pod względem reguł SEO.

Analiza

Audyt SEO to bardzo szczegółowa analiza wszystkich elementów danej strony, ważnych ze względu na pozycjonowanie. Dołącza się do niego wskazówki jak można zoptymalizować problematyczne części witryny. Poza tym, audyt ma wykazać, w jakim stopniu dana strona internetowa jest zoptymalizowana.

Zalecenia

Odpowiednio wykonany audyt winien być czytelnym zbiorem zaleceń dla webmasterów oraz dobrym wstępem do procesu pozycjonowania. Dobry audyt SEO zawiera w sobie analizę strony pod różnymi aspektami tj. bada kondycję witryny w wynikach wyszukiwarki, to jaka jest jej widoczność oraz analizuje całą stronę od środka. Jest obiektywny i zupełny.

JAK WYGLĄDA AUDYT SEO I DLACZEGO WARTO GO ZROBIĆ?

W SEO77 przykładamy dużo uwagi do wykonywanych audytów. Dlatego audyt strony internetowej tworzymy dla wszystkich nowych Klientów, dzięki czemu jesteśmy w stanie zweryfikować kondycję strony, nad którą będziemy pracować i opracować efektywną strategię jej optymalizacji w wyszukiwarce google.

.

Warto podkreślić, że część naszych Klientów decyduje się tylko na zlecenie audytu bez dalszych działań pozycjonerskich. Dlatego możesz u nas zamówić tylko audyt SEO – bez dalszych działań

  • Optymalizacja
  • Błędy na stronie
  • Treści
  • Metadane
  • Szybkość

W audycie wykonanym przez specjalistów z seo77.pl znajdziesz takie informacje:

 

  • Kompletne dane witryny: informacje o jej CMSie, wieku, zmianach w wyglądzie, zastosowanych skryptach, wersjach językowych, szybkość ładowania strony itp.
  • Analizę strony pod kątem różnych rankingów, np. Alexa Traffic, Page Authority, Domain Authority itp.
  • Obserwacje na temat wyglądu Twojej strony w wynikach wyszukiwania (Title, Meta Description).
  • Analizę strony głównej oraz podstron (z uwzględnieniem tytułów, opisów, URL-i, zdjęć treści i innych).
  • Wiele wykresów razem ze źródłami – które dokładnie zobrazują i pozwolą Ci lepiej zrozumieć co dzieje się na Twojej stronie.
  • Błędy na stronie i sposoby jak sobie z nimi radzić oraz jak ich unikać w przyszłości.
  • Analizę słów kluczowych ważnych dla Twojego biznesu.
  • Obserwacje na temat konkurencji i porównanie jej do Twojej strony.
  • Informacje na temat liczby i jakości linków przychodzących (czyli odnośników prowadzących do Twojej strony).
  • Informacje na temat obecności Twojej firmy w Social Mediach.
  • Wnioski końcowe.

Zachęcamy także do sprawdzenia pozostałych usług SEO:  Audyt linków, Optymalizacja SEO, Pozycjonowanie lokalne, Pozycjonowanie stron, Przyspieszenie strony WordPress oraz SEO Techniczne.